East coast road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben Lommen - WaarBenJij.nu East coast road trip - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben Lommen - WaarBenJij.nu

East coast road trip

Door: Ben Lommen

Blijf op de hoogte en volg Ben

22 December 2012 | Australië, Sydney

Hallo,

Nog even een update over mijn gewijzigde reisplanen

Ik zou eigenlijk dinsdag met eerste kerstdag op een house festival ( Sunburn ) in Bondi beach gaan werken. Voor vier uurtjes werken zou ik een gratis VIP kaartje krijgen voor de rest van de dag. Maar dat heb ik helaas moeten annuleren.

Ik hoorde deze week dat er een mogelijkheid was om goedkoop een auto/camper te huren. Het gaat hier om relocations van auto's.
Dus toen ben ik snel op onderzoek gegaan en we wilden eigenlijk van Sydney naar Brisbane rijden of vice versa maar die locaties waren niet beschikbaar.

Nu ga ik samen met 2 huisgenoten (Cristian,Colombia en Taka, Japan) zondagmorgen vanuit Sydney met een camper richting het noordoosten van Australie met als eindbestemming Cairns. De afstand bedraagt 2600 km en we hebben hiervoor 5 dagen de tijd. We hoeven voor de huur slechts vijf dollar te betalen. We moeten helaas wel de diesel betalen.

Nu zijn vijf dagen te kort om Queensland te bezichtigen maar we stoppen onderweg waarschijnlijk een dag in Brisbane,Gold Coast en een dag in Airlie beach om de whitsunday island te bezoeken. Op de 27e moeten we de camper weer inleveren en dan blijven we tot en met oudjaarsdag in Cairns om onder andere het Great Barrier Reef te zien. Smiddags vliegen we dan als goed is vanuit Cairns met een tussenstop in Gold Coast terug naar Sydney waar we om 9 uur savonds landen.

Over twee weken zal ik een nieuw verslag van ons avontuur plaatsen.

Ik wens iedereen alvast fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar !!

Groeten,
Ben


  • 23 December 2012 - 12:50

    Ger Coopmans:

    Hoi Ben, ik wens je fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond 2013 en ik hoop dat je nog veel avonturen beleeft. gr. Ger

  • 24 December 2012 - 14:15

    Kayleigh Toorens:

    Hee Ben,

    Hele fijne feestdag en alvast een gelukkig nieuwjaar.
    Ik ga er wel vanuit dat als je terug bent, jij mijn werkstuk kan maken he, haha want al die namen komen me bekend voor ;)

    Liefs Kayleigh

  • 29 December 2012 - 21:40

    Lommen:

    Wij wensen jullie allemaal een goede jaar wisseling

    Ger Truus
    Paul Bianca Bram Rick
    Ingrid Theo Demi uit velden en helden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Actief sinds 23 Aug. 2012
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 27103

Voorgaande reizen:

22 December 2014 - 04 Januari 2015

Iran rondreis

17 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Kaukasus rondreis

01 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

An Idiot Abroad

Landen bezocht: