Laatste weekje - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ben Lommen - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Velden, Nederland van Ben Lommen - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Door: benlommen

Blijf op de hoogte en volg Ben

24 September 2012 | Nederland, Velden

Hallo allemaal,

nu mijn reis dan uiteindelijk bijna gaat beginnen word het ook maar eens tijd voor een eerste reisblog. Via deze weg zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van al mijn doldwaze avonturen ;)

Voor diegene die het nog niet weten, ik begin aankomende maandag (1 oktober) aan mijn wereldreis met als eindbestemming Australië. Hier heb een work/holiday visum waarmee ik een jaartje mag blijven.

Een geplande datum van terugkomst heb ik nog niet echt, net als een retourticket na Nederland. Dat hangt onder andere af van het financiële plaatje en het aanbod van werk ter plaatse. Als dit meezit probeer ik er zo lang mogelijk te blijven. Zo niet dan zien jullie me misschien wel snel weer terug :p

Afgelopen zaterdag heb ik alvast onofficieel afscheid genomen van mijn vrienden en zijn we na Sunset Festival in België geweest. Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke dag, het uitgaan met jullie ga ik zeker wel missen. Komende zaterdag maar ergens afsluiten in een discotheek hier in de buurt, waar ik voorlopig niet meer zal komen :(

Tenslotte nog mijn reisschema: Ik vlieg maandag van Brussel met een tussenstop in Doha (Qatar) naar mijn eerste bestemming Hong Kong waar ik een aantal dagen zal blijven. Vanuit hier vlieg ik door na Hanoi waar ik de kwaliteit van de Vietnamese loempia's ga testen.

Als alles goed gaat vertrek ik op vrijdag 12 oktober naar Sydney, waar ik ook weer een weekje zal blijven. Daarna ga ik een reis langs de oostkust maken met als eindbestemming Cairns. Vanuit Cairns heb ik al een vlucht terug na Sydney geboekt om daar dan een periode te gaan werken, om zo niet meteen al mijn euro's of dollars te spenderen. Na die periode van werken bekijk ik mijn verdere reisplannen.

Ik ga proberen om regelmatig een blog te schrijven en natuurlijk een paar foto's te plaatsen, ook via Facebook ga ik mijn reis bijhouden. Ik hoop dat jullie mijn reisverslagen met plezier gaan lezen en laat gerust een berichtje achter.

Groeten vanuit het herfstachtige Limburg,
Ben









  • 28 September 2012 - 14:07

    Marianne Hermkes:

    Ja Ben, nu gaat het inderdaad bijna beginnen. Wat een spannend avontuur. Leuk vonden wij het
    dat je gisteren nog even hier was om afscheid te nemen. Wij wensen je dan ook nogmaals een te gekke tijd in Australie toe en hopen dat je het er helemaal naar de zin hebt. Hopelijk ga je nog meer zien dan ik op mijn 2 reizen naar Australie. Ik vond dat al buitengewoon mooi. We zullen je avonturen met spanning op deze site volgen. Goeie reis en veel plezier van John, Edward, Mehmet, Guus, Robbie, Geert, Rufus, Erik, Ger, Bart, Inge, Raoul, Martin, Carolien en natuurlijk van mezelf Marianne.

  • 29 September 2012 - 16:37

    Mehmet:

    beste collega
    ik wens je hele fijne avondeur
    groetjes mehmet

  • 02 Oktober 2012 - 15:27

    Eefke:

    Enne, al gewend tussen het kleine volk.... grappig he dat ze allemaal naar je opkijken....
    veel plezier daar en snel weer een berichtje plaatsen he....

  • 02 Oktober 2012 - 21:06

    Geert Gubbels:

    kijk uit in hong kong dat zijn allemaal van die gespleen mensen die kijken je zo in je linker achterzak

  • 02 Oktober 2012 - 21:10

    Geert Gubbels:

    gespleten sorry

  • 03 Oktober 2012 - 11:45

    Marianne:

    Hallo Ben. Heb je al foto's gemaakt? Zet eems hier op deze site, dan kunnen wij ook een beetje meegenieten. Groetjes uit het koude regenachtige Blerick

  • 03 Oktober 2012 - 19:24

    Elles & Wilco:

    Hey Flying Dutchman, we willen je een te gekke tijd wensen. Geniet ervan!! En we kijken nu al uit naar je volgende blog. Groetjes Wilco en Elles

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ben

Actief sinds 23 Aug. 2012
Verslag gelezen: 2093
Totaal aantal bezoekers 27104

Voorgaande reizen:

22 December 2014 - 04 Januari 2015

Iran rondreis

17 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Kaukasus rondreis

01 Oktober 2012 - 10 Mei 2013

An Idiot Abroad

Landen bezocht: